01623nam a2200325 u 4500000000053394CaOOAMICUS20070226115545.0001115s1999 it u000 u eng u10861263PULitaKwabena, Ntim Stephen.(OLS)http://pul/name/38011Effects of analogical teaching on transfer :fostering generalisation and conceptual restructuring in learning /Ntim Stephen Kwabena.Roma :[s.n.],1999.v, 113 p. ;24 cmUniversità pontificia salesiana. Facoltà di scienze dell'educazione. Tesi di dottorato ;n. 428Estratto di Diss. -- Pontificia Università salesiana.Bibliography: p. 94-108.Didattica.(OLS)http://pul/subject/14912Pontificia Università Salesiana.(OLS)http://pul/name/7805Tesi di dottorato (Pontificia Università salesiana. Facoltà di scienze dell'educazione) ;n. 428.(OLS)http://pul/title/71601PULPUL1DP1 Tesi Pon. Univ. Salesiana46TH SAL 42870462BK-PRI Tesi70462PULBib270462 1Pontificio Ateneo Salesiano7805Pontificio Ateneo Salesiano7805Università Pontificia Salesiana780516INV: 82758245Effects of analogical teaching on transfer :fostering generalisation and conceptual restructuring in learning(OLS)http://pul/title/71637260Roma :[s.n.](OLS)http://pul/publisher/47958