LEADER 01623nam a2200325 u 4500 001 000000053394 003 CaOOAMICUS 005 20070226115545.0 008 001115s1999 it u000 u eng u 035 $a10861263 040 $aPUL$bita 100 1 $aKwabena, Ntim Stephen.$0(OLS)http://pul/name/38011 245 10$aEffects of analogical teaching on transfer :$bfostering generalisation and conceptual restructuring in learning /$cNtim Stephen Kwabena. 260 $aRoma :$b[s.n.],$c1999. 300 $av, 113 p. ;$c24 cm 490 1 $aUniversità pontificia salesiana. Facoltà di scienze dell'educazione. Tesi di dottorato ;$vn. 428 500 $aEstratto di Diss. -- Pontificia Università salesiana. 504 $aBibliography: p. 94-108. 650 4$aDidattica.$0(OLS)http://pul/subject/14912 710 2 $aPontificia Università Salesiana.$0(OLS)http://pul/name/7805 830 0$aTesi di dottorato (Pontificia Università salesiana. Facoltà di scienze dell'educazione) ;$vn. 428.$0(OLS)http://pul/title/71601 850 $aPUL 852 $aPUL$W1$xDP1 Tesi Pon. Univ. Salesiana$y46$mTH SAL 428$j70462$nBK-PRI$b $qTesi$B70462$CPULBib$Z2$F70462 $H $81 910 $aPontificio Ateneo Salesiano$97805 910 $aPontificio Ateneo Salesiano$97805 910 $aUniversità Pontificia Salesiana$97805 941 1 $a16 961 $aINV: 82758 996 $6245$aEffects of analogical teaching on transfer :$bfostering generalisation and conceptual restructuring in learning$9(OLS)http://pul/title/71637 996 $6260$aRoma :$b[s.n.]$9(OLS)http://pul/publisher/47958